Translate

utorok 9. decembra 2014

Ja som tak stastna...


Dnes som si prebrala balicek na poste, ktory mi poslala v ramci
vianocnej vymeny
Helenka...
Uz v maily mi Helenka napisala, ze mi pribalila aj darcek pre Janku,
tak som balicek priniesla domov a zvedavo sme ho spolu
pomalicky otvarali... :-)

Ja nemam slov, aku nadheru sme tam nasli...este stale mam v ociach
slzy dojatia a stastia :-)
Helenka, tymto  sa chceme velmi pekne podakovat za prekrasne darceky...
ste neskutocne sikovna a urobila ste nam obrovsku radost :-)
DAKUJEME

...tesim sa, ked postavime vianocny stromcek a tie nadherne hviezdicky
a anjeliky dostanu svoje miestecko na nom...a decka nam uz teraz zdobi stolik :-)






Janka si hned sovicku zobrala a uz ju nepustila z ruky...je taka stastna,
ze aj ona dostala svoj darcek :-)

Ako som uz pisala, do vianocnej vymeny som sa zapojila po prvy krat, ale 
ani sa mi nesnivalo o tak nadhernych darcekoch. Dakujem velmi pekne este raz...
a taktiez Deniske, ze zorganizovala tuto vymenu...
:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára