Translate

štvrtok 6. novembra 2014

Vcerajsi vylet...


...do Bratislavy :-)
Vcera som po dlhom case opat navstivila kamaratky v Bratislave
a ako vzdy, aj tentokrat sme zakotvili v oblubenom obchode IKEA.
Chcela som sa opat utvrdit,
ze kuchyna, ktoru chcem do nasho domceka, sa mi stale paci a je ta prava :-)
Ked sme vstúpili dnu,
ako prve mi udrela do oci vianocna vyzdoba. Vsade same dekoracie a ozdoby.
Odfotila som si pre inspiraciu prestrety slavnostny stol...vsimnite si tie male klietky v tanieroch
 :-)



Vyborne sme si "pokecali"a citila som sa s dievcatami fantasticky :-)
Uz teraz sa tesim na dalsie stretnutie ...
Kym som bola este v nákupnom osiali,
zabludila som cestou domov do dalsieho obchodu, v ktorom som tiez dlho nebola...
bol to JYSK. Objavila som tam super podnos, ktory bol v zlave...no nekup to :-)


...a ako sa mi hodi  :-)
Majte sa krasne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára