Translate

streda 12. novembra 2014

Skoda, ze mam...



...tak malo casu na tvorenie...
Aj u Vas su dni take "kratke"?
Cas leti velmi rychlo...ani sa nenazdame a za chvilu tu budu Vianoce :-)


Najviac sa mi dari, ked su prázdniny...
cim to asi bude?  :-)
Kedze teraz toho vela nestiham,
ukazem Vam aspon kusok z toho, co som sila predtym...
...nebavi ma dlho sit to iste, striedam to a mavam rozne obdobia... :-)
Obdobie, ked najradsej robim napriklad zajkov... :-)






...potom zase babiky...a to roznych velkosti...
raz vacsie... :-)


...inokedy mensie...



Mala som tiez obdobie, ked som sila same anjelky, tasky, ci obaly na knihy.
Vtedy ich vzdy naraz usijem viac a mam tak darceky stale pripravene :-)
Dnes Vam vsak viac neukazem, nieco si necham zase nabudúce :-)


Majte sa krasne...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára