Translate

štvrtok 20. novembra 2014

Jednoducho pagace...


Uz davnejsie som hladala nejaky super jednoduchy recept na pagace...
...kedze nie som velmi zdatna kucharka a pekarka,
pouzivam len recepty, ktore vyzeraju, ze ich zvladnem :-)

A takto som natrafila aj na tento...




Pagace

Potrebujeme: 
250 g tvaroh
250 g hera
250 g muka (ja davam cca 160 g hladkej a zbytok polohrubu)
mala lyzicka soli

Vsetky suroviny zmiesame a urobime z nich cesto (u mna to robi kuchynsky robot) Nechame cca 2 hodiny postat v chladnicke (kludne aj celu noc). Na pomucenej doske rozvalkame na cca 5 mm a vykrajujeme. Dame na plech s papierom na pecenie a pecieme cca 13 min na 195 stupnoch (teplovzdusna rura).  Kto chce, moze si ich potriet vajickom a posypat podla chuti, ale mi ich mame radi taketo naturalne :-)

Robievam ich dost casto, kedze su rychlo hotove a kazdemu doteraz velmi chutili :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára